Ook dit jaar reikt onderzoeks- en adviesbureau Integron de Beleving Awards uit aan de best presterende organisaties op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Super natuurlijk dat de schoonmaakbranche ook weer goed vertegenwoordigd is! Zowel in de categorie “Klantbeleving Dienstverlening” als bij de ‘Grootste Stijgers’ zien we hen terug.

En je kent Schoonmaak Nederland inmiddels een beetje: als het om klantbeleving gaat in relatie tot de schoonmaak, dan worden wij er enthousiast van!

We vinden het dan ook mooi om te zien dat Schoonmaakbedrijf 1nergiek bijvoorbeeld een nominatie in de wacht sleepte in de categorie ‘Grootste stijger’.


“Na twee keer winnaar van de Medewerkerbeleving Award in de categorie Dienstverlening zijn we nu genomineerd voor de categorie Grootste stijgers. Hoe trots kun je zijn? Heel trots!”, reageert een enthousiaste Laetitia Simonis, algemeen directeur van schoonmaakbedrijf 1nergiek uit Lijnden. Voor de twaalfde keer reikt onderzoek- en adviesbureau Integron op donderdag 23 juni de Beleving Awards uit in Hal4 aan de Maas in Rotterdam. De uitreiking van de Beleving Awards is uitgegroeid tot het klant-, medewerker- en inspiratie-event, waarbij duidelijk wordt hoe goed organisaties scoren op de tevredenheids- en enthousiasmeladder. “Het is een stimulans voor bedrijven, dus ook voor ons, om er nog meer tevredenheid en enthousiasme uit te halen dan er al in zit. En dat doen we samen en dankzij onze schooncollega’s.”

Integron nomineerde de afgelopen jaren bijna 300 organisaties en meer dan 90 winnaars stonden al op het podium. De klantbeleving awards 2022 zijn verdeeld over acht categorieën. De nominaties komen voort uit ruim 220 door Integron uitgevoerde klantonderzoeken in 2021 en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer en de hoogste Net Promoter Score (NPS), die de mate van aanbevelen aangeeft. Verder worden ook de grootste stijgers en organisaties met de hoogste NPS beloond.

Grootste stijger in aanbeveling

Schoonmaakbedrijf 1nergiek is genomineerd voor een klantbeleving award in de categorie Grootste stijgers, samen met NRG (een bedrijf dat nucleair onderzoek doet voor nationale en internationale overheid en bedrijven) en Renewi (afvalverwerker en recyclebedrijf). Laetitia Simonis: “Drie totaal verschillende bedrijven, maar we hebben het afgelopen jaar blijkbaar alle drie de grootste stijging in klanttevredenheid gerealiseerd. Integron doet daar uitgebreid onderzoek naar. We zijn trots dat ook onze klanten zo positief over 1nergiek zijn. Dat is absoluut een welverdiende pluim voor onze schooncollega’s, die de afgelopen twee edities de MedewerkersBeleving awards in de categorie Dienstverlening hebben gewonnen. Met deze nominatie krijgen zij bevestigd hoe blij en tevreden onze klanten zijn. Geweldig!”

Kwaliteit en beleving meten